Creative copywriter en voice-over.
Ik heb geschreven voor en met organisaties als Holland Marketing, Circle That, de Volksbank, GroenLinks, VanWonen, Pakhuis de Zwijger, Amnesty International, Orde van de Dag, Utrecht Marketing en Gemeente Utrecht. En ik werkte met veel plezier samen met opdrachtgevers en reclamebureau's als CLIFF, Lab030, Heldergroen, JMK Media, BlueLuna, Dr2 Events, ThisisVDO, Kuub. Creative en Supersolid.
Luister hier naar mijn voice-over demo voor de LG V40. Wilt u nog meer voorbeelden van mijn stem horen dan kunt u contact met mij opnemen of naar beneden scrollen.
"Utrecht 900 jaar - de after movie" - voice over & copy door Tom Strik (2022) Video & edit door EditieM
In opdracht van Utrecht Marketing & Gemeente Utrecht |
"Utrecht 900 jaar" - voice over & copy door Tom Strik (2021)
Video & concept door EditieM In opdracht van Utrecht Marketing & Gemeente Utrecht |
"Visit Netherlands | Holland Marketing" - voice-over en copy writing
door Tom Strik (2021) Video & concept: JMK Media "De Volksbank" - voice-over en copy writing door Tom Strik (2019)
Video & concept: CLIFF & Heldergroen |
"Adem in" - voice-over en copy writing door Tom Strik (2020)
Video & concept: Kuub. Creative |
Een idee? Ik denk met je mee!
Heb jij een plan, een idee, een video, een merk die je op een creatieve manier wil verwoorden? Of wil een campagne of concept om je merk of evenement heen bouwen? Of iets anders vets? Slide in mijn DM! Ik denk en schrijf graag met je mee!
Campagne #deeljelach
We wilden met Thirty030 Utrecht de meest blije stad van Nederland maken. We deden dit door middel van 84 Utrechters lachend op de foto te zetten en hier posters van te laten drukken. Dit werd massaal door de media opgepikt en stond het in het AD, De Telegraaf, In De Buurt en radio FunX.
We wilden met Thirty030 Utrecht de meest blije stad van Nederland maken. We deden dit door middel van 84 Utrechters lachend op de foto te zetten en hier posters van te laten drukken. Dit werd massaal door de media opgepikt en stond het in het AD, De Telegraaf, In De Buurt en radio FunX.
Artikel en interview in het AD klik hier.
|
Ghost Light & Ode aan de Nacht
in opdracht van poppodium De Helling Utrecht (2021) |
In opdracht van poppodium De Helling bedachten we een project om in de periode dat ze gesloten waren De Helling weer wat op te luisteren. Samen met Studiohannink bedachten we het project "Ghost Light" voor in het kassahok.
Daarnaast bedachten we de campagne "Ode aan de Nacht" waar bezoekers, barpersoneel en artiesten hun ode konden schrijven. Een dankwoord aan de nacht. Deze ode's werden in de lege vitrines aan de voorkant van het pand geëxposeerd. Ook werden de ode's op de sociale kanalen geplaatst en hingen ze een aantal weken door heel Utrecht. Zo was Utrecht heel eventjes een expositieruimte. |
Poëzie x illustraties
Met illustrator Lonneke Ponneke werk ik samen door haar tekeningen te combineren met korte gedichtjes. Dit kunnen wij uiteraard ook in opdracht en op maat maken.
Met illustrator Lonneke Ponneke werk ik samen door haar tekeningen te combineren met korte gedichtjes. Dit kunnen wij uiteraard ook in opdracht en op maat maken.
Slide into my DM.
Foto bovenaan pagina: Photographs by Laura